http://www.ulusoy.com.tr/Iletisim/Bize-Ulasin.aspx - /Iletisim/Bize-Ulasin.aspx

Bize Ulaşın

Adres Genel Müdürlük

  • Basın Ekspres Yolu Cemal Ulusoy Caddesi 34197 Yenibosna / İstanbul

Müşteri İlişkileri

  • Müşteri İlişkileri Departmanı yolcularımızın istek, öneri ve şikayetlerini değerlendirmek, sorunlarını çözmek, ayrıca talep ettikleri konularda bilgilendirmek için hizmet vermektedir.

  • Her türlü şikayet, görüş, öneri ve dilekleriniz için;

  • Telefon: 444 1 888
  • Faks: 0212 696 96 26
  • E-mail: musteri@ulusoy.com.tr

Call Center: 444 1 888

  • Call Center özel olarak eğitilmiş uzman kadrosuyla internet üzerinden online yapılabilecek işlemlere destek olarak otobüs bileti satış ve rezervasyon hizmeti vermektedir.

  • Call Center ile iletişime geçerek sefer planlaması, araç teknik özellikleri, otobüs içi hizmetler, yer hizmetleri, ücret ve hatlarla ilgili coğrafi bilgileri de kapsayan tüm detaylara ulaşılabilmektedir.

  • Ödeme güvenliğini sağlamak amacıyla sesli yanıt sistemini kullanarak kredi kartı bilgilerini personele sözlü olarak iletmeden de bilet alınabilmektedir.

  • Kredi kartı ile bilet alımlarında bir bilet satış ofisi arama ihtiyacı olmaksızın direkt sefer saatinde terminallerimize ulaşarak biletler teslim alınabilmektedir.

  • Yapılan her rezervasyon ve satış işlemi sonrası yolcuların cep telefonlarına mutlaka bilgi mesajı da gönderilmektedir.

  • Ayrıca dilek, öneri ve şikayetler Call Center aracılığıyla Müşteri İlişkileri Departmanı'na en kısa sürede değerlendirilmesi için iletilebilmektedir.