Basın Odası

SIKÇA SORULAN SORULAR

İnternet sitenizden aynı anda gidiş-dönüş bileti nasıl satın alabilirim?

Gidiş - dönüş biletlerini rahatlıkla tek ekrandan dönüş seferi bölümüne tıklayarak gidiş –dönüş olarak tek işlemde alabilirsiniz. Ayrıca dönüş seferinizin gidiş seferiniz ile aynı olması zorunluluğuda bulunmamaktadır. Örneğin: Gidiş Seferi İstanbul - Ankara Dönüş Seferini Ankara – İstanbul veya farklı bir güzergah seçebilirsiniz.


Servis hizmetiniz hangi bölgelere yapılmaktır?

Servis hizmeti verdiğimiz her şehir için bilet satış ofislerinin olduğu noktalara kadar yapılmaktadır. Servis güzergahları sayfasından detaylı bilgi alabilirsiniz.


Araçlarınızda evcil hayvan taşıyor musunuz?

Evcil hayvanınızın sağlığını korumak ve seyahat bitiminde istenmeyen üzücü bir sonuçla karşılaşmamak için kedi, köpek, kuş gibi her türlü evcil hayvanın firma prensibi gereği bagaj ve kabin içi de dâhil otobüslerimize kabul edilmemektedir.


Araçlarınızda kaç adet bagaj taşıma hakkım bulunmaktadır?

Her yolcunun orta büyüklükte iki valiz taşıma hakkı bulunmaktadır. Beraberinizde en fazla 2 parça ve 30 kg. ağırlığındaki kişisel eşyanızı ücretsiz olarak götürebileceğinizi unutmayınız. Daha fazla eşyanın taşınması otobüs bagajının doluluğuna bağlıdır. Bagajlarınız biletinizde gösterilen koltuk numaranıza göre etiketleneceğini unutmayınız


Araçlarınızın bagajlarında bisiklet götürebilir miyim?

Araçlarımızın bagajlarında bisiklet taşıması yapılamamaktadır.


İnternet sitenizden satın aldığım biletleri nasıl temin edebilirim?

İnternet sitemizden satın almış olduğunuz biletleri araç saatinden 15 dakika öncesine kadar araç kalkış noktalarından temin edebilirsiniz.


Ne tür bagajların taşınmasına izin verilmez?

Ağırlığı ne olursa olsun; denk, bahçe çuvalı, sandık içerisindeki eşyalar, teneke kaplar, akıcı, kokucu, patlayıcı, radyoaktif ve yanıcı maddeler ile sinema filmlerinin naklini talep etmeyiniz. Bu gibi eşyaların kabul edilmemesi durumunda biletinizin iadesi mümkün değildir.


Makbuz ve bagaj fişi karşılığı teslim alınan bagajın kaybolması durumunda firma sorumluluğu nedir?

Makbuz karşılığı bagajda taşınan eşyalarınızın hasarı ya da kaybı halinde firmamızın sorumluluğunun en fazla bilet ücretinin iki katı ile sınırlıdır olduğunu unutmayınız. Kıymet takdiri yapılmayan eşyaların hasarı ya da kaybı durumunda ayrıca bir ödeme yapılmaz.


Bilet açığa alma ve iptal kuralları

Hareket saatine 6 (altı) saatten az bir zaman kala iptal, iade ve açığa alma işlemi yapılamaz. Seyahat gerçekleştikten sonra bilet iadesi yapılamaz.
İnternet iptal süresi otobüs hareket saatinden 6 Saat önceye kadar yapılamaz.
İnternet açığa alma süresi otobüs hareket saatinden 6 Saat önceye kadar yapılamaz.


Kredi kartı ile alınan biletlerin iptal ve iadesin de ki süreç nasıl işlemektedir?

Kredi kartı kullanılarak alınan biletlerinizin iadesi veya iptali durumunda; tutarın aynı gün içinde POS cihazı aracılığı ile hesabınıza iade edileceğini unutmayınız. Kredi kartı ile alınan biletlerin iade ve iptallerindeki olası gecikmelerin nedeni bankalar arası kurallar ve sürelerdir. Bu gecikmelerden firmamız sorumlu tutulamaz. Kredi kartı ile alınan biletlerin iadesi sadece POS cihazı üzerinden bileti satın alan kredi kartı hesabına yapılır, nakit iade yapılmaz.


Açık biletim var. Geçerlilik süresi nedir?

Gidiş ve dönüş açık olarak satın alınan biletlerinizin, 6 ay içerisinde kullanılmadığı takdirde hükümsüz olacaktır.